Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Todettiin silmäsyöpä, mieli maassa

Niinhän se on että ne romahdukset tulevat. Itsekkin ajattelin että olen jo vahvoilla ja tiedän että niin hyvää kuin huonoakin tulee vastaan. Mutta taas kun tuli huonoa eli CT-vastaus ja levinnäisyydet kasvaneet niin kyllähän sitä kuilun partaalla käydään. Asiat on jälleen kelattava uudelleen ja uudet hoidot ja niiden tuomat reagtiot pelottavat ja syövät voimaa. Hoidot kun ovat nyt joka viikkoisia stytotiputuksia. Oma nuorimmainen 15 v on myös ruvennut oirehtimaan ja nyt pitää vielä hänekin hoitonsa ja käynnit nuorisopsykiatrisella niin yhdessä kuin erikseen jaksaa hoitaa, kyse on syömishäiriöstä, joten myös itsellä teettää töitä hoitaa toisenkin ruokailut kellolleen 2,5 tunnin välein varsinkin kun murkku ei itse oikein noudattele sovittua linjaa..joten vuodeosasto voi odottaa silläkin tasolla...silloin häntä ja minua koetellaan vieläkin kovemmin ainoana aikuisena kun hänelle on. Mutta siitäkin huolimatta ajattelu, ystävät, tuki, juttelu, itsestään huolen pito, vertaistuki vaikka näin kirjoittamalla...auttavat meitä kaikkia niin näissä ylämäissä kuin siinä rankassa alamäessäkin! Energiaterveisiä sinulle ja perheellesi.
eijuli | 20.8.2009 klo 06:22:38