Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Epätodellinen olo. Äidin kuolemasta yli vuosi.

...myötäeläen surussasi.....
aika, niin sitä on kahdenlaita, on tämä maallinen kalenteri aika, jolla laskemme aikaa rakkaamme kuolemasta ja aika suruaika, jota ei voi verrata mitenkään tähän kalenteri aikaan.

Suru/ikävä on kuin kakku(typerä vertaus, mutta hyvin kuvaava) käsittelemme surua/syömme kakkua sellaisen viipaleen kerralla kun jaksamme, joskus tulee liian iso siivu...ja suru/kakku on suuri, eikä varmaan lopu vielä vuosiin, valitettavsti :(

Itse menetin pikkusiskoni reilu vuosi sitten, 34vuotiaana, rintasyöpä uusi ja vei toteamisen jälkeen 14päivässä kuolemaan. Edelleen on epätodellinen olo, vaikka olis siskoni vierellä hänen kuollessaan. Vierellä oli myös hänen miehensä ja lapsensa sekä äiti ja isä.

Ei näihin ole hyviä neuvoja tai siisaita sanoja.

Itse yrtitin selvitä itse, mutta hain ammattiapua keskustelun muodossa ja se auttoi jotenkin, sitä suosittelen sinullekkin.

Voimia ja jaksamista, kaikesta huolimatta!
elämänpyörä | 26.11.2011 klo 21:01:31