Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odotus

Minä kävin labrassa tänään ja aika naistentautien polille on jo perjantaina. Tosi hienoa, että aika tuli näin nopeasti, mutta sepä saakin ajatukset taas karkaamaan...näkyikö siellä jotain niin hälyttävää, että aika tuli näin nopeasti ?? No minä olen kanssa puuhastellut kaikenlaista ja töissäkin käyn, mutta silti tuntuu, että 95% ajasta ajattelen syöpää. Kenellekään en ole vielä asiasta puhunut, en edes miehelleni. En halua huolestuttaa läheisiäni, jos se olisikin vaikka aiheetonta. Itse olen ajatellut kaiken pahimman mukaan, tosin tänään jo tuntuu vähän positiivisemmalta ajatukset. mutta vielähän tässä on pitkät viikot odotettavana, ennen kuin kasvain leikataan ja patologin vastaus siitä saadaan. Minkäläisia oireita sinulla praxu on ollut? Itselläni ei ennen gynegologia ollut oireita, mutta nyt jokainen vatsan nipistys on mielestäni oire kasvaimesta :/
Metsänkeiju | 4.8.2015 klo 13:06:20