Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odotus

hei,
Toivotaan että kasvaimesi on hyvänlaatuinen eikä olisi mitään vakavaa. ja hienoa että sait uuden ajan lääkärille noin nopeasti. Saitko muuten tietää minkä kokoinen kasvain on. Onko sinulla ollut paljon kipua vai miten kasvain todettiin?

Itselläni on ollut myös munasarjakasvain, joka sitten leikkauksessa paljastui rajalaatuiseksi, ei onneksi sen vakavampaa, vaikka kyllä sekin pysäytti, nyt ei enää onneksi pyöri mielessä, vaikka kontrollit vieläkin jännittää.
itse pystyin elämään kasvaimen ja leikkauksen välisen ajan melko normaalisti (olin tuolloin n.20v) oli silloin niin paljon muuta ajateltavaa, toki se aina välillä pyöri mielessä, leikkaukseen itse pääsin onneksi nopeasti, n. kuukaudessa.
Kannattaa tosiaan yrittää elää ihan normaalia elämää, eikä miettiä liikaa asiaa.( Helpommin kyllä sanottu kuin tehty)


Itse sain silloin aikoinaan hoitajalta hyvän neuvon, että älä mene nettiin lukemaan, leikkauksen jälkeen myöhemmin kyllä olen kyllä "tutustunut" tähän kasvaimeen.
meeri-89 | 4.8.2015 klo 21:10:16