Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusia hoitoja ja toivottomuus

Huomenta Vianna!
Tosi kurja kuulla uutisesi. Mä tuolta jostain luin raskaasta repusta, jota kannamme matkallamme. Vertaus osui ja upposi minuun. Se on kuin reppu, välillä kevyempi, välillä raskaampi. Repun saattaa nakana kannon nenään ja nauttia kahvit taikka vaikkapa ihailla maisemia. Lähdettäessä kohti uuttaa etappia, on se mukaan otettava.
Mä olen koko ajan tiennyt, etten enää koskaan parane, mutta terve kunnes toisin todistetaan. Nyt koitat saada mieles rauhoittumaan ja mietit, mitä sinä haluat, mikä saa sinut hyvälle mielelle. Kaikki muu on toisarvoista. Mä tunnen sydämmessäni sen vanteen, joka sua kiristää. Mä jossain vaiheessa pelkäsin hulluna uusia sytoja, mutta nyt oon niihinkin varautunut. Tosin mä kuljen nyt toiveikkaana kohti parempaa. Laitan paljon odotuksia dreenin poistoon.
Koita saada ajatukset jäsenneltyä ja turhat pelot sieltä pois. Mietit ihan oikeesti, mikä tarkoittaa mitäkin.
Mä tiedän, että yleiskiukku ja toivottomuus valtaa helposti mielen. Koitat saada ajatukset siihen, mikä mitäkin tarkoittaa.
Me ollaan niin samoissa polkuamme kuljettu, jo toinen kesä poskellaa.....välillä paremmin, välillä tosi aallon pohjalla.
Vain sinä olet nyt tärkeä......
Jaksuja, halauksia ja myötäelämistä
Minna
Minnalla | 19.7.2014 klo 10:49:58