Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: BSD-2000

Hei Watson, tässä nyt tarkemmat ja luotettavammat tiedot. Dr. Malcolm Carruthers aloitti test. hoidot jo v. 1977. Sitä ennen hän seurasi tutkimus- ja hoitotuloksia Dr. Jen Mollerilta (Copenhagen), joka oli test.hoidon pioneeri. Aluksi M.C. hoiti miehiä, joilla oli test. vajaus ja sen mukaiset oireet (väsymys, masennus, libidon lasku, yöhikoilu jne.). Oikea test. annostus ei aiheuta sivuoireita. Hän itse ottaa test. Vuosien kokemusten jälkeen hän alkoi hoitaa miehiä, joilla oli hyvänlaatuisen eturauhasen liikakasvu. Hoidon tulokset todistivat, että rauhanen kutistui, eikä kenellekään tullut ERS:ää. Lisäksi vielä: President Dr. Malcolm Carruthers MD is Clinical lead at the Centre for Men`s Healt Limited - London and is registered and licensed to provide services, by the Care Quality Commission (Provider ID: 1-101635738).
"... tutkimustuloksia ei julkaista missään kirjoissa..." Tästä olen vahvasti eri mieltä. Monet tunnetut tutkijat ovat julkaisseet tutkimustuloksia omissa kirjoissaan. Olen lukenut muutamaan kirjan. Muutama esimerkki: Arvostettu tutkija Michael Kattan (Cleveland Clinic): Encyklopedia of Medical Decision Making, 1280 sivua. Publisher: Sage Publications Inc. 15.08.2009. (Hänen tunnettu työnsä: A Nomogran to Aid in Decision to treat Clinically Localized Prostate Cancer 1999). Hyvin arvostettu urologi, tutkija "Urologian Isä" Patrick Walsh: yhdessa Janet F. Worthingtonin kanssa on julkaissut best-selling book: A Guide for Men and the Women Who Love Them, published by John Hopkins University (1995) and by Warner Books (1997), Guide to Surviving Prostate Cancer published by Warner Books 2001 and by Warner Wellness 2007 and by Grand Central Life 19.6.2012. 608 sivua.... P. Walsh on tehnyt paljon tutkimuksia, mm. kehittänyt erektiohermoja säästävät leikkaukset ja opettanut monia huippukirurgeja. Hän on saanut paljon mitaleja ja palkintoja, ja on 30 vuotta (1974-2004) johtanut the Brady Urological Institutea. "...googlen sijasta kannattanee..." Olen käyttanyt googlea monta vuotta ja minulla se toimii hyvin. Pääsen aina kaikkiin osoitteisiin kuten: New England Journal of Medicine, the Lancet, Fierce Biotech Research, Medical News Today jne... pääsen myös ulkomaisiin ERS-foorumeihin, lääkefirmoihin, onkologisiin keskuksiin jne. "...Test. ei käytetä mitenkään ERS:in hoidossa..." Olet lukenut huolimattomasti viestini, jossa kirjoitin: ...test. on vihollinen, koska se ruokii s-soluja..., niin on selvää, ettei sitä voi käyttää. Mutta test. hoitoa annetaan potilaille, jotka ovat täysin parantuneet ERS:stä ja kokemukset ovat lupaavia. Sinun linkki on vanha, vuodelta 2008, silloin niitä hoitoja tehtiin vähän. Ainoa asia tästä 2008 linkistä, joka on ajan tasalla, on se, että jos potilas sairastaa ERS:ää tai hänen epäillään sairastavan, test.hoitoa ei voi antaa. "... saattohoidossa...ei syövän hoitoon". Tämä test. hoito on vain kokeilu: tutkijat antavat test. lisäksi muita lääkkeitä, jotka vahvistavat kehoa ja mm. parantavat veriarvoja, koska luuydin toimii huonosti. Siis tässä pyritään kohentamaan potilaan vointia, ei parantamaan, koska se ei ole enää mahdollista. Uskotaan, että potilas saa lisää voimia, mieliala paranee jne. Lisäksi seurataan, pystyykö vahvistettu keho jarruttamaan, hidastamaan syövän kulkua joksikin aikaa. S-solut tuottavat omaa test. oman kasvun tarpeisiin, joten katsotaan, ettei lisä test. lyhennä potilaan elämää. Kun s-solut huomaavat, että verenkierron kautta virtaa runsaasti "ilmaista ruokaa", ne alkavat lopettaa oman test. tuotantoaan ja valmistautuvat "ilmaisen" ruoan vastanottamiseen. Tutkijat seuraavat, miten pitkään tämä vaihe kestää. Tämän vaiheen aikana syövän kasvu pysähtyy joksikin aikaa. (Se on jo tuttu toimenpide hormonihoidon aikana, kun psa nousee, lopetetaan hoito, odotetaan ja aloitetaan hoito uudelleen). Sain tiedot potilaan pojalta, johon olen tutustunut ulkomaisen keskustelufoorumin kautta ja seuraan tilannetta lähes päivittäin. Hyvää kesää!
Zygmunt | 13.6.2014 klo 12:02:10