Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: BSD-2000

Kannattaa kyllä tukeutua kotimaiseen hoitokäytäntöön, jos aikoo Suomessa olla ja hoidattaa. Miten jossain ulkomailla hoidetaan voi tietty lukea mielenkiinnosta. Kotimainen hoito on kyllä korkealla tasolla. Magneettimedia on asia sinäänsä = roskaa.
Mulla tuo Maxblokkaus ei tuottanut tulosta, joillakin kyllä. Sytöstaatit (tiputus) on varsin heikko konsti ERS:ään. Mulla toisen vaiheen sytöstaatti antoi hetkellisen vasteen. Ensivaiheen ei millaistakaan. Puolivuotta niiden kanssa veuhkattiin. Nyt menee Zytiga ja se on jaruttanut tautia kymmenen kuukautta.
Tuskin lähden kosaan noihin kokeellisiin hoitoihin ulkomaille. Ensinäkin, mitään takuuta niiden tehosta ei ole ja toiseksi olen sitä mieltä, että jossain vaiheessa pitää kyllä olla valmis tuolle kutsumattomalle.
Viimeksi, hikoamiseen on jotenkin tottunut vaikka tätä peliä on jatkunut vuosia. On se sentään aika pikku juttu muun rinnalla.
Masa T | 8.6.2014 klo 14:41:08