Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Hyvät vanhemmat!

Olen samaa mieltä kuin WT-isä. Minulla on syöpää sairastava pikkulapsi, jota on myös hyvin tuloksin hoidettu lastenklinikalla, hoitokaaviolla, joka on tutkittu ja hyväksi todettu. Tästä kiitän minäkin lääketiedettä ja onneamme, että hoito on purrut hyvin.
Olen ollut iloinen, kun sukulaistäti on kertonut muistavansa meitä rukouksissaan, sellainen on kaunista ja lämmittää mieltä. Mutta tuputtamista ja syyllisyyden luomista, kuka pääsee taivaaseen ja kuka ei, en voi sietää.
Kaikki me lasten vanhemmat varmasti painiskelemme paljon arkisempien "syyllisyyden tunteiden" kanssa, esimerkkinä se, onko osannut suojata lastaan infektioilta tai osaako olla hyvä ja tasapuolinen vanhempi sairaalle lapselle ja terveelle sisarukselle.
Täältä keskustelupalstalta moni hakee eniten varmasti vertaistukea. Elämänkatsomuskeskustelua kaipaavat voisivat todellakin hakea sitä omalta palstaltaan, joka heitä varten on avattu.
Aurinkoista kevättä kaikille.
ALL | 10.4.2008 klo 15:31:24