Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidillä haimasyöpä

Kiitos Sinulle kauniista sanoista!Sytostaatit piti aloittaa aikoja sitten ja vasta nyt pari pv sitten annettiin ekat :( Koko ajan kaikki muuttuu..lääkäriajat,hoitojen aloitukset,ym.Nyt äidin piti aloittaa itse piikittämään jotain?myrkkyä lisäksi mutta sitten soitettiin ettei aloitetakkaan sitä!Onneksi ei ehtinyt hakea apteekista niitä kalliita pistoshoitoja!Tässä todellakin mennään päivä kerrallaan kun mistään ei mitään tiedä :( Aion toistamiseen soittaa syöpäklinikalle ja tiukasti vaatia selvityksiä!Äiti itse ei välttämättä muista vaikka olisi kerrottukin syitä muutoksiin.Pelkän insuliinin pistämisenkin opetteleminen on vienyt voimia!Siihenkään ei saanut mistään kunnolla ohjeistusta!Olen väsynyt ja kiukkuinen siitä että itse pitää aina selvittää kaikki ja pitäisi itse osata kysyä kaikkea mahdollista!
Nytpä sain taas vähän täällä purnata :)
Äidin kanssa on yhdessä tehty kaikenlaista ja välillä vaan istuttu.Elämä ei ole loppunut tähän vaan yritetään olla "normaalisti"!Jakselimisiin Kaikille :)
kaija44 | 16.1.2014 klo 19:46:31