Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: mieheni ruokatorven syöpä


Hei. Minulle ei missään vaiheessa ilmoitettu, missä vaiheessa isän tilanne menee. Yht äkkiä vain sydänpolilta lähdettiin kärräämään sänkyä ja minä perässä kyselemään, että mihin isä siirretään nyt. Sitten pämähtää vasten kasvoja, että saattohoitohuoneeseen ja toinen potilas sieltä vietiin pois, koska aika oli loppumaisillaan isällä. Olin siinä aivan äimän käkenä ja järkytyksestä lamaantuneena. Suoraan lopusta ei puhuttu ja vielä sanoivat että isä saa sienilääkettä jos silti kuvissa olevat "möykyt" ovat sieni-infektion aiheuttamia, koska pari päivää aijemmin otetut kuvat olivat puhtaat koko kropasta...

Tulehusta isällä oli aiemminkin mutta sen jälkeen kun alkoi kerääntymään nestettä keuhkoihin niin kyllä silloin kieltämättä alkoi itseä todenteolla huolestuttamaan tilanne. Tulehdusarvot voivat kuitenkin olla merkki muustakin ja oikean antibiootin myötä ne laskivat ainakin isällä joka kerta.

Normaalisti kyllä lääkärit kertovat justiin missä mennään ja mikä on tilanne ilman asiaa kaunistelematta. Nyt oli vain meidän kohdalla tilanne liian "sekava" usean eri lääkärin hoitaessa isää ja sitten vielä se isän yllättävä täysi sekaisin meneminen sekoitti pakkaa entisestään ja puhtaat kuvat syövän osalta löivät lopuksi lääkäritkin ällikällä miten kaikki kävi sitten niin nopeasti.

Lämmin halaus!

Bablo | 8.12.2012 klo 13:39:29