Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Silkkaa itsekästä kiukuttelua

Kiitos vastauksestasi. Siinäpä se kun en tiedä mihin vetää raja. Takana taas valvottu yö; miehellä tosi pahoja kipukohtauksia kun munuaiset toimii vajaalla ja rytmihäiriöitä sydämessä. Onneksi hän nukahti. Minä en saa unta, kun kaikki pyörii päässä ja olen aivam poikki.
Tunnen itseni jälleen tosi tyhmäksi, en osannut tehdä juuri mitään oikein kun halusin helpottaa hänen oloaan. Tuli niin paha olla, että sulkeuduin aivan täysin eli mykkänä istuin ja toinen kärsi ja kärsi kunnes nukahti. En vain pystynyt enää ottamaan vastaan loukkauksia, en halunnut itse sanoa pahasti. Tosin ei tämäkään ole oikein, tuntuu etten vain tehnyt tarpeeksi.
Minusta ei kuulema ole tähän hommaan, oikein ja varmaan totta. Taitaa ero olla tulossa.Nyt tekisi mieli sääliä itseäni oikein kunnolla, mutta sen sijaan soimaan itseäni heikkoudestani. Välillä ajattelen, että sama erota nyt, koska kuolema erottaa kuitenkin ennusteen ollessa aika huono.
Kiitos, että sain purkaa palasen pahaa oloani. Miten te muut läheiset olette selvityneet?
lumihanhi | 15.2.2013 klo 07:52:05