Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Luontaishoidot ja syöpä

Uskon että kun heität yhdenkin faktan, siis tutkimuksen jossa luontaistuotteet ovat esim levinneen syövän parantaneen.
Niin varmasti asia uskotaan/otetaan todesta.
Siis en tarkoita yksittäis tapauksia vaan useampia otantoja, itse uskon ihmisen omaan tahdon voimaan ja miksei silloin myös luontaistuotteet auttaisi siinä, mutta tällä hetkellä lääketiede on ainut ei ehkä aina parantava mutta lisä aikaa antava hoitomuoto, myös yksittäisiä täydellisiä parantumisia sattuu. Jotka ei välttämättä johdu lääkehoidosta vaan ihmisen omasta puolustus/immuuni kyvystä tai psykkeen tahdosta.
Se että luontaistuotteet myydään vaikka mihin sairauksiin ja vaivoihin. Ei todellakaan tee niistä mitään ihmelääkkeitä. Esimerkkinä hainrustouute, jos sulla olisi tästä jotain tuloksia, vasteista ja niiden keskimääraisitä kestoista tai jopa täydellisiä paranemisia ja mikä lumelääke mihin verrataan.
Tai ihan mistä tahansa luontaistuotteesta joku luottettava tutkimus.
Varmasti jonain täydentävinä/tahdonvoimiin perustuvana hoitona ihan Okei.
Mutta ihmisten hädällä ja sairaudella ei saa tehdä bisnestä(rahastusta) ilman tarkkoja tutkimuksia.
Ja tosiaan kuinka paljon tiedät ihmisiä parantuneen syövästä (rohtojen) luontaishoidon avulla.
Haluiasin tietää koska jos näin on olen valmis kokeileen.
Itse syön Sutent lääkettä vaste hyvä, syöpä vakaa.
Tautina levinnyt munuaissyöpä.
Toivoisin lisää FAKTA tietoa ei mutu juttuja
Kiitos
Kartsa
Voimia ja jaksamista kaikille.
Kartsa | 23.11.2009 klo 20:11:13