Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Luontaishoidot ja syöpä

Minulla on vasemmasse keuhkossa, pahanlaatuinen syöpä. Sytostaatteja kun minulle annettiin. Panoni romahti viikossa noin 10 kg. 139 oli korkein mitattu tulehdusarvo. Kaikki muut arvot olivat hälytys tai hiukan yli. Lääkärini totesi. Minulle ei enää sytostaatteja anneta, kun on vähän kuin URHEULUA. Sädehoidoista minulle ei aiheutunut mitään ongelmia. Lähdin jopa sädehoidosta suoraa 17 tunnin työvuoroon, ja kesti.

Luontaistuote lääkitysta olen miettinyt, mutta minulta puuttuu kaikki tieto sen puolen asioista. Olen miettinyt, jos löytyisi ihminen joka osaisi neuvoa, mitä luontaistuote lääkettä minun olisi nautittava, olisin valmis kokeileen.

Lääteteollisuus vastustaa luontaistuotteita, huuhaana, kun menettäisivät miljarditulot. Olen joskus miettinyt, onko lääketeollisuus onnistunut manipuloimaan Suomen lääkärikoulutuksen, ettei lääkäreille anneta mitään luontaistuote koulutusta.
karonkka | 4.1.2010 klo 05:15:54