Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Syöpä 50 v. lahjaksi??

Hei nimimerkki kannattaa taistella, luin tarinaasi ja se todella oli toivoa luova. Minä myöskin olen saanut "kuoleman tuomion" viime joulun tienoilla ja ihmeitä on kohdallani tapahtunut. Minut on myöskin leikattu, vaikka sen ei pitänyt olla mahdollista. Ja juuri olin viidennessä tt-kuvassa ja ei vieläkään etäpesäkkeitä, vaikka tämän taudin olisi pitänyt lähettää niitä heti. Nyt sitten puhutaan jopa paranemis mahdollisuudesta niin minäpä en vain usko siihen. Läheiseni ovat aivan ihmeissään, mutta pääni vaan yksinkertaisesti ei uskalla uskoa, kun alussa niin tehtiin selväksi kuinka paha tilanne. Tämä vaan on niin raskasta koko ajan pelätä sitä pahaa, lopullista iskua odotella. Olisi niin paljon helpompaa kun itsekkin jaksaisi uskoa että paranen. Kirjoitin ylös noi sinun kirjoituksessasi mainitsemasi lauseet, kaikki neuvot ovat tarpeen että saisin elämän uskon ja toivon takaisin.Mutta sen olen siis kokenut että jokaisen syöpä on yksilöllinen ja ihmeitä voi siis tapahtua. On niin helppo sanoa...älä menetä toivoa, vaikeampi on se toteuttaa...Tuo tunne minkä nimimerkki "syöpä 50v.lahjaksi" kirjoitti on juuri sama minkä minäkin tunsin ja sanoin sen myös lääkärilleni, en suostu jäämään odotteleen...Pidä se asenne, vaadi kaikki mahdollinen hoito ja ole tarvittaessa valmis vaikka ottaan riskejä jos pienikin mahdollisuus että joku hoito, vaikka olisi vaarallinen, saattaisi toimia.
riitta47 | 8.9.2011 klo 08:37:58