Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Syöpä 50 v. lahjaksi??

Hei!

Olen pahoillani puolestasi, tätä sairautta ei kenellekään soisi.

Olen itse ollut lähes samanlaisessa tilanteessa kohta 5 vuotta sitten. Olen kertonut sairauteni kulkua Hoidot ja seuranta - kohdassa, maksan etäpesäkkeiden leikkauksen alla.

Miten luoda elämän uskoa, siinäpä se vaikeus! "Kannattaa taistella, ihmeitäkin tapahtuu", "kannattaa tehdä niin kuin lääkärit sanovat". Nämä minulle sanotut sanat ovat auttaneet minua ja olen elänyt tilanteen kerrallaan. Yhden päivän kerrallaan.

Kenellekään ei ole huomista luvattu.

Olen yrittänyt keskittyä elämään, en sairauteen. Hakea kaikkea tekemistä missä ei voi sairautta ajatella.

Mielestäni tämä sairaus ei "jalosta" ketään eikä opeta mitään, paitsi että elämä on epäoikeudenmukainen. Siis synkkiä hetkiä tulee ja niiden täytyy antaa tulla. Mutta niihin ei voi jäädä makaamaan, ylös on noustava.

Toivon kovasti, että Oxaliplatina auttaa sinua. Toivoa on niin kauan kun on elämää.

Voimia Sinulle :)


kannattaa taistella | 25.8.2011 klo 00:24:26