Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Hoidot ohi ja mieli sekaisin 83

Hei!

Ja tsemit siittä että hoidot ovat takanapäin. :)
Mä olen sua parisen vuotta vanhempi ja viimeiset 4 vuotta sairastanut syöpää... Eli kerran on uusiutunut. eli ekaksi 2008 ja nyt sitten rävähti koko pakka auki.
Ja mä ymmärrän sun tunteet ihan täysin.
Eka kun hoidot loppui mulle tyhjyys... seisoin kuin keskellä aavaa kenttään ihan yksin... mutta sitten pikku hiljaa arki alkoi rullaamaan..
Mutta joka päivä joka ikinen päivä käy mielessä että onko keuhkoissa metari, vieläkö tämä uusi , ei hiiivatti tähänkö mä nyt menen.. ei kontrolli on 2kk kulutta ei sieltä varmasti löytyy metari AIVAN VARMASTI. :)
Mä ite puhuin lääkärilleni asiosita ja kysyin että tarviskö tässä lääkitystä niin se ei suositellut koska elämä kuulemma kantaa.
Mutta sitten lohdullinen sana kun mäite löysin patin uudestaan niin tiedätkö sitä seiso ekan itku kohtauksen jälkeen jonossa ku tinasotilas valmiina taisteluun...ne voimat löytyy aina.
Ja se että turhaa se on murehtia että uusiutuuko vai ei koska sitä voi jäädä vaikka auton alle... :) Mä tiedän ihan turha sanoa näin sitä miettii kuitenkin..
Mutta sen mä olen päättänyt että itkien mä en aikaani vietä että mä elän tämän tilanteen kanssa. Elän normaalia arkea ja koitan tehdä kaikkea kivaa... ja lupaan sulle että kun syöpä - aika menee kauammaksi ja kauemmaksi ja elät monta päivää etes muistamatta sitä :)
Mutta jännitystähän tämä on mutta yksin et ole:)
Höpsis | 29.3.2012 klo 18:58:45