Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja muut

Hei muoriska ja muut!
Primaspan on ystävällisempi verenkierron edistämiseen kuin Aspirin, näin minulle ja muutamalle muullekin on lääkärien taholta kerrottu. Siis vatsalle erityisesti. Kyllä tässä itse kukanenkin on kotona nukahdellut sohvalle, erityisesti uutisten aloitusaikaan. 10-15 min. täysin sikeetä ja sitten taas jatketaan. Väsymys on aina vieraanamme, halusimme tai emme.
Etsipäs KELAn sivuilta kuntoutuksesta esim. verisyöpää sairastaville. Tai sitten joku uupuneet 40-60 v. Olin muutama vuosi sitten verisyöpään sairastuneiden sopeutumisvalmennuksen parikurssilla puolisoni kanssa, 5 pv., Turussa Meri-Karinassa.Tosi hyvä. Nuo uupuneiden pidemmät (n. 10 + 5 pv) on myös hyviä. Uupuneitahan me olemme. Sellaisellakin olen ollut. Oli tarpeeseen. Pääsi valmiiseen ruokapöytään, oli monipuolista ohjelmaa asiasta ja terveydestä ja sen ylläpidosta.
Kannattaa hakea ajoissa, että mahtuu. Suositut kurssit täyttyvät pian.
Meille PV-läisille ei ole ihan omia kursseja, kun olemme harvinaisempaa porukkaa. Tsemppiä kevääseen.
ansas | 5.1.2013 klo 20:22:41