Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja muut

Iltaa vaan kaikille!
Kyllä työ- ja joulukiireet on pitäneet otteessaan, ei ole paljon kerinnyt edes ajatella olevansa sairaskin!
Venesektio tehtiin kesäkuussa ja nyt marraskuussa, tosin tammikuuksi on jo uusi aika varattu, kun hematokriitti ei ollut laskenut juuri ollenkaan sitten marraskuun jälkeen. Olen itse sitä mieltä, että stressi vaikuttaa näihin veriarvoihin ihan hirveästi. Eikä muutenkaan nyt ole tullut ulkoiltua ja kuntoiltua, kun on tämä kaamosaika ja kaikki hidastuu; ainakin minä.
Väsymys on tosiaan joskus aivan totaalista: nukahdan istualleeni sohvalle; jos en ole tajunnut laittaa maate! B-todistus on laukussa matkalla Kelalle, kun vain löytäisin sopivan kuntoutuksen! Työterveyshuollosta oli ehdotus, mutta kohderyhmä ei kolahda, kun ei ole samaa työtä tekevää porukkaa. Jospa sieltä joku löytyisi kuitenkin. Onhan tässä melkein vuosi aikaa etsiä.
Lääkitystä minulla ei vielä ole, aspiriinia lukuunottamatta, mutta tämä tauti onkin vasta kolme vuotta vanha. Eli varmaan jossain vaiheessa kuitenkin, jos elinpäiviä riittää.
Mutta samaten kuten edellinen kirjottaja toivon kaikille hyvää joulua ja toivorikasta uutta vuotta!
t. muoriska
muoriska | 21.12.2012 klo 00:17:44