Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Voisko joku peruuttaa joulun..?

Hei ! Minun Rakkaan äitini kuolemasta on "jo " 4v ja silti ikävä ja kaipuu kaivertaa mieltäni ja sopukoitani.Ja näin joulun aikaan varsinkin tuntuu tosi ikävältä ja olenkin jo monet itkut itkenyt,ikävääni.Juuri tänä aamuna juttelin poikani kanssa et onkohan joulut enää koskaan entisenlaisia,,niinkuin silloin ennen.Joka tapauksessa ikävä on vanhempiani ja entäs kun menee haudalle viemään kynttilät vanhemmilleni,,,tulee mieleen Konsta Jylhän Joululaulun sanat mieleen ja taas itketään.Ei ole helppoa vieläkään,joten Te joilla on ensimmäinen tai vaikka toinenkin joulu ilman Rakastanne,älkää huolentiko jos tuntuu vaikealta,minulla vieläkin neljän vuoden jälkeen.
Siunausta ja Rauhaisaa joulua kaikesta huolimatta.Itkekää kun on itkun aika ja antakaa surulle aikaa niin paljon kuin se ikinä tarvitsee.Ei ole aikaa mitattu surulle,kuinka kauan aikaa saa surra.Minulla ikuinen ikävä vanhempiani.
Tassu | 21.12.2011 klo 11:55:27