Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: äiti

Kiitos teille osanotosta.
totta,aika sumussa tässä olen,vein koiratkin aamulenkille enkä ollut muistanut karvaturreja ensin ruokkia!Olivat varmaan ihmeissään.
Olen valmistellut ja haeskellut hautajaismusiikkia,paljon on kaunista tarjolla..aina välillä liikutun ja itken .Otin töistä vapaata ,mitään en oikein saa aikaiseksi,tosin huomenna lähden hoitamaan asioita siskon ja veljen kanssa.Hankitaan mm.arkku..aivan epätodellista.
Hautajaiset ovat vajaan kolmen viikon päästä,luulen ,että tulee olemaan vaikeaa,räjähdän varmaan hillittömään itkuun?En ehkä saa puhuttua mitään?
Toisaalta ,olen aina näyttänyt tunteitani,eihän sitä pidä hävetä.
Mieli on "auki",muistan asioita,muistikuvia minusta ja äidistä,tarkkoja tilannekuvia..Viimeiset muistikuvat kuolevasta äisistä sitävastoin ovat hyvin epäselviä..
äitiä ei enää ole..en voi kysyä ,sanoa,kertoa mitään,se on ohi..aina jää jotain kesken.
Toisaalta mieli on tyyni,tosin fyysisesti olen uupunut,tämä vie voimia.
huomaan ,että työstän tässä rinnalla omaan sairastamiseen liittyvää pelkoa..näin joku joskus minukin hautajaisia valmistelee.
Toivottavasti saan elää pitkän elämän kuten äitikin.
Halauksia ja voimia teille kaikille jotka kipuilette näitten samanmoisten kokemusten kanssa.
Kultsikki
kultsikki | 11.10.2011 klo 12:28:56
  • äiti
    kultsikki
    10.10.2011 klo 07:26
    • Re: äiti
      leski64
      10.10.2011 klo 22:03
    • Re: äiti
      Siipi maassa
      11.10.2011 klo 10:27
      • Re: äitikultsikki
        11.10.2011 klo 12:28