Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: 16v ja syövänpelko

kiitos vastauksesta (:

Kiva tietää ettei ole ainakaan mitään suurempaa hätää. Läheiseni on kyllä jo turhautuneita ja olen pelon kanssa melkeinpä yksin. Minulla on ennenkin ollut tälläisiä kuolemanpelkoja ja ns. turhia pelkoja joista olen kyllä käynyt juttelemassa psykologin kanssa niinkuin nytkin olen käynyt. Kannattaako noihin verikokeen tuloksiin luottaa sekä ultraääni tuloksiin luottaa varmasti tässä tapauksessa? koska olen lukenut netistä ettei syöpä välttämättä näy verikokeissa.

Tupakan olen kokonaan jättänyt pois tämän episodin aikana ja eihän siitä tupakasta ikinä mitään hyötyä ole. Minulla on ollut myös hartoiden ja niskan kipuja niinkuin viestissä sanoinkin. Voiko ne johtua hyvin tästä kauheasta pelosta ja stressistä? on vaan niin epävarma kaikista asioista ja aina miettii sitä pahinta, ainakin itse. Kaikki on kyllä minulle sanonut että ei ole mitään syytä huoleen mutta en oikein sisäistä sitä koska pelko on kasvanut suureksi ja hallitsettomaksi. Toivon vain kovasti että kaikki kääntyy vielä hyväksi.
Hilloo97 | 28.1.2014 klo 19:54:24