Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Onko tämä mitä pahasti pelkään?

Hei. Olen kärsinyt jo noin 4kk epämääräisestä kuumeilusta. Saattaa olla muutaman viikon yli 38 tai sitten jossain 37 paikkeilla. Eli erittäin vaihteleva. Lääkärissä on kuvattu poskiontelot ja keuhkot. Ei mitään. Pää on myös kuvattu muuten eikä mitään. Selkäydinnestenäyte puhdas. Nyt on alkanut olla hurjaa väsymystä, palelen jatkuvasti, paitsi yöllä hikoilen, usein syönnin jälkeen on pahoinvointia ja huimausta on noustessa. Sekä alaraajoihin on alkanut ilmaantua pieniä mustelmia yksittäin tai joskus sellaisina ryppäinä. Suussa myös toisinaan todella pahaa makua, mutta henki ei haise. Alan olla huolissani, sillä veriarvoissakaan ei ole mitään mainittavaa. Trombosyytit oli hieman koholla, mutta lääkärin mielestä ei vaikuta miltään. Mitä tämä voi olla? Olen jo pohtinut, voiko olla kyse jostain syövästä? Kaksi lasta ja koti on hoidettava tästä voinnista huolimatta ja voitte vaan uskoa millaista tämä on kun koko ajan väsyttää. Onko muilla ollut samanlaisia oireita ja onko syytä löydetty?
S1kke | 16.1.2014 klo 13:12:06