Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Onko tämä mitä pahasti pelkään?

Heips:)
Minulta on leikattu rintasyöpä. Hoitojen aikana oli tietysti pahoinvoinnit ja kaikki muut sivuoireet.
Mutta kun puolitoista kuukautta hoitojen jälkeen voin vielä pahoin,(varsinkin aamuisin) olin väsynyt, palelen, syönnin jälkeen usein huono olo,pientä huimausta,suussa kamala maku,voimattomuus hetkiä,hikoilen varsinkin yöllä.
Sitten yhtenä aamuna katsoin suuhun ja kieli oli valkoista peitettä täynnä, menin lääkäriin ja sammashan(hiivainfektio) siellä oli ja vieläkin on hoito päällä, (se voi myös mennä suolistoon) ja minulla on tunne että tämä sammas aiheuttaa nämä oireet minulle. Kurkkaappa suuhun ja nieluun ettei siellä vain olisi peitteitä. Sammas saattaa tulla esim pitkien antibiootti kuurien jälkeen, sytostaattien jälkeen yms. ja on täysin hoidettavissa oleva vaiva jota on pikku vauvoilla ja joskus myös aikuisilla, silloin kun vastustuskyky on alentunut.
Toivon tietysti että olisit jo saanut vastauksen vaivaasi.
Kevät terveisin Lissukka
lissukka | 4.3.2014 klo 10:08:31