Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Varoituksen sana Primperanin käytöstä

Hei! Minulla on myös huonot kokemukset Primperanista. Sain cef-hoidonx6 ja kehoitettiin hoitokertojen jälkeen ottaa varalta primperan tablx2 jotta välttyisi mahdollisesti tulevalta pahoinvoinnilta. Mutta voi sitä väsymystä minkä kyseinen lääke aiheutti, olin kertakaikkiaan aivan lamaannuksissa ja pitkälleen oli mentävä. Onneksi huomasin jo toisen Cef:n jälkeen mikä oloni niin kammottavan huonoksi vei ja jätin Primperanit pois. Cef ei aiheuttanut pahoinvointia, eikä hiuksetkaan lähteneet , ohenivat ainoastaan hieman. Turhaan hankin peruukin. Sädehoito 25x koin hankalampana kuin sytostaatit. Hoitoasento oli niin kipua tuottava, onneksi kuitenkin nopesti ohi. Rintasyöpäni oli lobulaarinen, koko rinnan poisto. Heinäkuun alussa on 2v-kontrolli. Olo on ihan ok. vaikka ei oireita ollut silloinkaan, ei minkäänlaisia, kun seulonnassa muutokset rinnasta löytyi. Nyt olen 61v ja työelämässä edelleen. Jaksuja kaikille kohtalotovereille.
Liz | 13.4.2014 klo 16:23:07