Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kontrolli


Hei,

Olipa lämmittävää lukea viestisi. Ihanaa että tarinani antaa toivoa...Minä silloin sairastuttuani hain epätoivoisesti selviytymis tarinoita, joissa mahdoton on tapahtunut ja uskokaa tai älkää niitä tapahtuu ! Minulle on Tayssissakin yksi lääkäri sanonut että he näkevät täällä ihmeitäkin tapahtuvan.

Olen iloinen että saat tarinastani toivoa! Olen vähemmän käynyt näillä sivuilla, koska yritän tietoisesti saada syöpää pois "päästäni". Elämäni täyttää nyt uusi mielenkiintoinen ura ja perheen kanssa vietetty kallisarvoinen aika. Minulla lähestyy Toukokuun alussa toinen kontrolli ja olen siitä jo aivan sekaisin. Ajatus ahdistaa ja kaikki vanhat pelot tulevat uniin ja ei uskalla suunnitella mitään tulevaa ennen kontrollipäivää.

Pitäisi vaan uskaltaa, mutta sitten alkaa kuunteleen "järjen" ääntä että miten todennäköistä on että se minulla uusii kumminkin. Sitten toinen ääni sanoo että olethan näinkin pitkälle päässyt, mikset myös pitemmälle...

Raskasta on myös kantaa koko ajan mukana luopumisen tuskaa...Joka ikinen joulu sairastumisen jälkeen olen surrut että tämä on minun viimeinen joulu...Ja kun kevät puhkeaa katson ahnain silmin sitä ja ajattelen jos tämä on viimeinen. Ja ne kaikki loputtomat en näe sitä ja en näe tätä asiat jne. On todellakin vaikeata oppia elämään tässä ja nyt...

Teen itse sen minkä voin elikä syön terveellisesti, liikun mahdollisimman paljon, nukun mahdollisimman hyvin jne. Ja luotan lääkäriini ja siihen että mitä pidemmälle pääsee niin aika kuluu ja tulee uusia hoitoja.

Olemme muuten olleet sitten samoihin aikoihin Tayssissa tiputuksia saamassa, ehkäpä olemme jopa tavanneet ...

riitta47 | 29.4.2014 klo 10:54:52