Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaattihoitojen sivuoireita

Hei!
Minulla nyt kaksi Ceffiä takana ja palelen/hikoilen. Välillä niin kylmä, että pakko laittaa pari peitto päälle ja lisäksi vielä sukat jalkaan sekä leggingsit. Silti palelen. Tänään lääkäri sanoi, että johtuu hormonien heittelystä, mitä Ceffi aiheuttaa. Mulla kanssa valkosolut alhaalla ja saa nähdä saanko torstaina viimeisen Ceffin.
Lisäksi tullut sormien tunnottomuus jo ensimmäisen Taxoteren aikana. Suonet mustana ja kädet kipeänä. Mulla siis Her 2 positiivinen ja duktaalinen, gradus 1. Imusolmukkeet puhtaat.Herceptiiniä annetaan vuosi ja sitten vielä 25 kertaa sädehoitoa. Tänään kuulin, että kun saan vuoden Herceptiiniä saavutan sillä saman vasteen kun ns."kesyimmissä" rintasyövissä on muuten. Eli pääsen samalle tasolle riskissä uusiutumisen suhteen. Nyt ottaa kyllä koville !
Olisko tuo kysymäsi lääke hikoiluun Bellerga ?
painava | 15.4.2014 klo 21:28:17