Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistä tietää onko masentunut?

Tsemppiä sinulle ja muillekin!

Eipä sitä kai välttämättä tiedäkään tai osaa erottaa - oireita ja väsymystä kun voi tulla hyvinkin kokonaisvaltaisesti ja monen sorttista. Päivän pidentyminen ja kevääntulokin yleensä aina on ollut piristävä asia, mutta kun itse sairastaa ja on yksinkertaisesti "paha mieli", niin olo voi välillä tuntua entistä kurjemmalta.

Selasin kirjoituksiasi kun samalla vaivalla ollaan - itse toisen kierroksen sytostaatit juuri aloittaneena. Onko syöpä uusinut lantion alueella vai etäämpänä? Minulla todettiin pieni kasvain toisessa keuhkossa ja kyllähän se mietityttää. Aina kun jostain vähän nippasee niin etäpesäkkeet kummittelee mielessä. Olisin niin valmis jo jatkamaan eloa ilman syöpää ja tätä jossittelua, vaan eipä taida sellaista lääkettä löytyä, jolla pysyvästi terveiden kirjoihin pääsisi.

Toisaalta, kunhan tämän kanssa pystyisi jatkossakin elelemään kohtuullisen hyvää elämää, niin olen ajatellut sen minulle riittävän :-)

Aurinkoa päivään,

Elämä on.. | 25.2.2014 klo 13:18:37