Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistä tietää onko masentunut?

Samojen asoiden kanssa olen pähkäillyt. Meinasin jo tilata lääkärin selvittääkseni asian. Mä sain vastaukse ihan oudosti. Mulla on aina jotain kukkivia kukkia, tulilatvoja, esikoita....mitä plantagesta saa kolme kympillä. Kolme viikkoa sitten oli taas kukkien vaihto, mies toi myös yhden narssissin mulle ystävän päivää. Hän otti parvekkeen kulmasta pois lyhdyn ja laittoi narssissit sinne amppeliin, mulla on lasitettu parveke. Ne kukat teki mulle uuden kevään. Koiran kanssa kulkiessani tajusin, että me yhdessä haistellaan uutta kevättä. Kesä tulee ja tänäkin kesänä paistaa aurinko.
Nyt mut on juuri leikattu ja oon ihan poikki, mut mä tiedän. Kun saan voimia, löydän elämän ilon. Sain kokee siitä pienen pilkahduksen, hetken olin taas onnellinen. Mäkään en jaksanut lukea, en ees katsoa ohjelmia joissa on teksti ja englantia en ymmärtänyt. Mulle tulee Anna lehti, sen jutut oli liian pitkiä pyysin tuomaan mulle seiskan. Se hyvänolon tunne oli jännä ja tuli yllättäen. Mulle sen teki alle kympin kukkanen.
Teille voimia löytää se oma voimauttaja!
Minna
Minnalla | 24.2.2014 klo 06:35:37