Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnan korjausleikkaus vatsakielekkeestä

Hei
Kuulostaa tosi pitkälle aikataululle tuokin juttu. Minulle sanottiin että tottakai korjausleikkaus, kun toinen rinta on isohko. Mietin kyllä haluanko. Riskileikkaus se on. Paljon kuullut epäonnistumisia leikkauksissa. Uskon kyllä selviäväni ilman toista rintaakin, kun kumppanikin sen hyväksyy ja ottaa minut sellaisena kuin olen. Ei se yksi rinta seksuaalisuutta vie eikä itsetuntoa. Ehkä enemmänkin ulkonäköseikka. Kyllä,proteesi varmaan on hiostava ja hankala. Itse pidän tällä hetkellä pehmeää "rintaa" liiveissä jonka sairaalasta matkaani sain.,tosiasiassa eroa ei huomaa. Samantuntuinenkin kuin oma oikea rinta. Miellyttävä.
Kotosalla kuljen ilman mitään täytteitä. Alkaa tottua jo. Terveys se tärkein on, mutta hyvä kun korjausleikkauksia saa. On meillä hyvää tämä tutkimus ja tiede alalla.
Bella2015 | 5.9.2015 klo 20:31:55