Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Hodkingintauti

Kuinka mones sytostaattikerta on pahin vai paheneeko ne kerta kerralla vai helpottaako ne sivuoireet? Kauan sairaalassa pitää olla siis kauan siinä tiputuksessa kestää? Ei tämmösen tiedon jälkeen oo ajatukset pysyny oikeen kasassa. Ajattelen/mietin et miks se tuli mun veljelle eikä mulle, en yhtään ihmettelis vaikka mää sairastuisin johonkin vakavaan-/pitkäaikaissairauteen. Koko ajan on semmonen olo et ihan ku mulla ois mustelmia tullu lisää ja väsyttää ja onpas imusolmukkeet turvoksissa ja kipeet ja keuhkoihin sattuu ja kurkkuakin meinaa kuristaa. Ajatukset pyörii siinä et mullaki on syöpä vaikka se ei pidä paikkaansa. Ei sitä tuu ajatelleeks kuinka tärkeitä ja läheisiä omat sisarukset on, ennenkun tapahtuu tällänen vakava asia perheessä. Tosi surullista mutta totta. Tämmöstä tää elämä on. Ei oo todellakaan aina reilua. Mut elämä on semmosta ku se on ja sille ei voi mitään. Kukaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Tsemppiä kaikille syöpää sairastaville, siitä edelleen taisteville ja syövästä selvinneille. Syöpään menehtyneille ja heidän läheisille voimia ja osanotot. Kaikille voimia. Syöpä on pelottava.
talvityttö96 | 23.7.2015 klo 21:39:03