Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: S Y Ö P Ä levinnyt äidillä??!!!::

En tiedä kuinka kannustavan viestin osaan kirjoittaa, koska isälläni todettiin selkärankaan ja lonkkaan levinnyt keuhkosyöpä kuukausi sitten. Olo on voimaton. Ja äidin jaksaminen huolestuttaa kaiken muun lisäksi.

Mutta et ole yksin näiden asioiden kanssa, meitä on monia samanlaisessa tilanteessa. Mulla myös tilanne, että huomenna viimeinen työpäivä ennen 3 viikon loman alkua. Matka varattuna ja pitäisi lähteä, vaikka ei oikein olisi voimia itselläkään, saati sitten suunnitella lomamatkaa.

Olen itse yrittänyt asioita miettiä järjellä, mutta eihän sekään näytä auttavan. Tulee kummallisia asioita mieleen, varsinkin öisin. Onko äitisi tilanne toivoton, eli hoidetaan vaan kipua? Mun tilanne on isän kanssa se, että sairaus on ja sitä ei voi helpottaa kuin kipulääkkeillä.

Tässä tilanteessa on tärkeää sinun tukea isääsi, ja minun tukea äitiäni. En osaa tämän lohduttaviampia sanoja sinulle antaa, mutta voimia vaan toivon; sinulle, isällesi ja äidillesi.

Tara51 | 26.6.2012 klo 20:17:39