Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidilläni on glioblastoma

Meillä on äidin hoidot alannet noin 3vko sitten ja toistaiseksi mitään pahempaa sivuoiretta ei ole ilmestynyt. Äiti on vielä sairaalassa onkologisella osastolla ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin äiti on osastolla hoitojen loppuun saakka. Ja sitten toivottavasti hän pääsee kotiin. Ikävää kuulla että äidilläsi on alannut pahoinvointia tulemaan. Toivottavasti se kuitenkin on vain ohimenevää ja äitisi olo kohentuisi mahd. pian. Uskon että tälläiseen sairauteen kun sairastuu väsyy itse sairastunut itse sairastamiseen (tulikohan toi nyt oikeen sanottua) mutta uskon että äidit saavat kuitenkin oman mielialansa nostettua. Pitää vaan jaksaa olla tukena ja uskoa yhdessä parempaan. Mutta se on selkeästi huomattavissa miten oman lähimmäisen huono-olo ja huonovointisuus heijastuu meihin muihin ja päinvastoin kun voidaan hyvin niin lähimmäiset voivat myös hyvin. Mutta eteenpäin on mentävä kun ei voida paikoilleen jäädä. Ja tälläisinä aikoina kun meidän molempien perheessä nyt eletään ei voida muuta kun olla toistemme tukena, olla lähellä ja ennenkaikkea rakastaa. Ja rohkeasti ottaa vastaan mitä tulevaisuus meille tullessaan tuo. En tiedä oliko tästä mitään apua tai kuinka epäselviä ajatuksia tuohon rustasin...on yövuoro menossa ja klo 3:50 eli ajatus voi hieman olla jumissa. En muista olnako kysynyt että minkä ikäinen äitisi on? Mun on 53 ja joulukuussa 54 tulisi täyteen. Mutta tämä mennyt aika kun äidin sairaus todettiin on mennyt todella nopeasti 3kk... Mutta oikeen hyvää alkanutta syksyä ja voimia teille. Taistellaan yhdessä tätä sairautta vastaan ja ollaan yhteyksissä :)
Mika78 | 28.9.2011 klo 03:55:38