Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielisyöpään sairastunut

Hei kaikki
Omasta leikkauksestani on kohta puoli vuotta, yksi kontrollikäynti takana.kaikki on mennyt tähän asti hienosti,olen toipunut hyvin, pientä puutumista ja tunnottomuutta on edelleen mutta sen kanssa pärjää.
Minulla leikattiin kanssa kielestä pala pois, sylkirauhanen , sekä kaulalta imusolmukkeita.
Puhe kulkee hyvin, välillä toki huomaa kun enempi puhuu, väsyy ja turpoaa ja hieman s ja r sorahtaa...ei haittaa.
Olen niin kiitollinen tästä tilasta nyt , etten voi sanoi kuvata.puoli vuotta sitten mietin jäänkö ylipäätänsä henkiin...
Kyllä tämä kokemus kasvattaa ihmistä ymmärtämään asioita, itse olen päättänyt elää!!! Nauttia joka päivästä ja löytää niitä hyviä ja ihania asioita.
Haen itselleni vain sellaista seuraa, joiden kanssa on hyvä olla ja voin nauttia elämästä.
Kaikille lämpöistä kesän jatkoa ja tsemppiä ja jaksamista, vaikkakin tiedän että kaikilla ei asiat olekaan näin hyvin, mutta on vaaan koetettava jaksaa ja etsiä niitä pieniä hyviä asioita arjesta.
Lisbe
Lisbe | 11.8.2014 klo 19:17:45