Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Hyvää pääsiäistä!

Hyvää Pääsiäistä sinullekin!

Olen aika uusi kirjoittelija ja lukija täällää foorumissa. En tunne historiaasi, mitä syöpää sairastat ja kauanko aikaa on sairastumisestasi.
Itse olen KML-tautia sairastava ja vielä muu verisairaus, mille en ole vielä saanut itse diagnoosia, epäilen KLL-tautia. Sairuteni todettiin syksyllä 2009. Yritän selvittää asiaa kun tapaan lääkärini tämän kuun lopussa, puhelimessa ollessa ei muista kaikkea kysyä. KML-tautiin on lääkityksenä Glivc, mutta toista verisairautta seurataan, ei vielä tarvitse hoitoja.
Itselläni tauti ns. hyvässä vaiheessa ja lääkityksetä ei juurikaan sivuoireita.
Onhan tässä kaikkea muutakin, sain kaatumisen seurauksena selkäydinvamman, halvaannuin, mutta olen toipunut melko omatoimiseksi, pystyn kävelemään ja suorittamaan askareita pienin rajoituksi. Kesällä tulee munsarjanpoistoleikkaus kystan vuoksi.
Mutta kyllä tässä pärjätään, ainakin tällä hetkellä, onneksi tulevaisuudesta ei tiedä ennalta.

Mukavaa kevättä kaikille palstalla kävijöille! Tsemmppiä!
Arj&KML | 4.4.2010 klo 12:42:03