Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Hyvää pääsiäistä!

Ihanaa, että olet toipunut noin hyvin sairauksistasi ja lääkityksestä, vaikka olet joutunut opettelemaan kävelystä lähtien kaikki uudelleen. Kuulostat kyllä tosi positiiviselta, joka varmasti auttaa toipumisessa.

Minä sairastuin 2007 syksyllä haimasyöpään, saatiin leikattua aika pian ja sain adjuvanntihoitona gemsitabiinia kesäkuun loppuun saakka. Kaikki näyttikin hyvältä kunnes 2008 joulukuussa s-markkerit kohosivat ja TT-kuvassa oli pieni tiivistymä, mutta ei kuitenkaan etäpesäke. Aloitettiin uudet sytostaattihoidot tammikuussa -09. Hoidot jatkuivat kesäkuun loppuun ja sain viettää ihanan "terveen kesän" kunnes taas sykysyllä tauti ilmoitteli olemassa olostaan kohonneilla s-markkereilla ja ei muuta kuin hoidot taas käyntiin.
Nyt on kymmen tiputuskertaa ja Xeloda-tblkuuria takana.

Töissä olen olen jaksanut käydä kolmena päivänä viikossa, mutta nyt olen ollut pari viikkoa sairaslomalla, kun valkosolut ovat olleet alhaalla ja väsyttää. Mutta yritän nauttia pitenevistä päivistä, valosta ja kevään tulosta ja ulkoilusta. Markkeritkin ovat taas tippuneet normaaleihin lukemiin, joten toivoa on taas päästä nauttimaan hoidottomasta kesästä tai ainakin muutamasta taukokuukaudesta.


Oikein hyvää vointia ja jaksamista sinulle kuten myös kaikille palstalaisille!

Pärjäilläänja kirjoitellaan kevään kuulumisia
Rile | 4.4.2010 klo 14:12:12