Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Luustoon levinnyt rintasyöpä

Hei, Kirjoittelin joskus paljonkin täällä keskustelupalstoilla, mutta olen unohtanut nimimerkit ja salasanat, nyt taas kirjoittaminen tuntuu sujuvan,toisella nimimerkillä mutta kuitenkin. 2005 olin täyttämässä 40v, kun rintasyöpä todettiin,osapoisto. Vuoden päästä se olikin jo levinnyt luustoon ja kokoajan vaan jatkaa kulkuaan.Olen saanut sytöstaattihoitoja, sädehoitoja,herseptiinihoidot, luustoa vahvistavat hoidot kovien särkyjen takia sairaalahoitoja ym. Nyt aloitettiin sitten viimeinen sytöstaattihoito ja jos ymmärsin oikein niin muita sytöstaattihoitoja hoitoja ei ole. Nyt kysyisin onko täällä muita samassa tilanteessa, tai tulossa samaan tilanteeseen?. Mistä saatte voimaa jaksamiseen päivästä toiseen, kun tuntuu että voimat menevät kipuihin jotka aika hyvin hallinnassa särkylääkkeillä, nyt on alkanut painamaan selkäytimeen josta oireina käsien ja jalkojen puutumista ja voimattomuutta.Kertokaa vinkkejä, kait sekin autaa kun odottelee, että kesä tulee.
Puppana | 21.4.2010 klo 22:53:30