Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Työhön paluu syövän hoitojen jälkeen

Hei! Minä sain rintasyöpädiagnoosin maaliskuussa 08, kuusi kertaa sytostaatit, joista viimeinen elokuun puolivälissä 08. Siitä kahden viikon kuluttua palasin työelämään kokopäiväisesti eli tekemään täyttä listaa. Aluksi hääräsin potilastyössä merirosvohuivi kaljun peittona; lapsipotilaat olivat ihastuneita :)) .Minulle työnteko toimi oivana terapiana, ei ollut aikaa pohtia itseään ja jokaista kolotusta, että mitä se merkitsee ja onko se syöpään liittyvää. Ainut ongelma, mikä minulle on tullut on oikean puolen olkapääkipu, koska vaistomaisesti varon leikattua vasenta puolta. Minulle tämä toimi, mutta jokainen tuntee itsensä parhaiten. Tietenkin täytyy muistaa, että jos työskentelet osastolla, missä liikkuu paljon infektioita tai osasto on fyysisesti hyvin raskas, täytyy pohtia asia hyvin tarkkaan. Vastustuskyky palautuu hitaasti ja tuntuu jotenkin, että nuhat/mahataudit kestävät normaalia pitempään. Hyvää kevään odotusta kaikille! Terveisin Helmi08
helmi08 | 23.2.2009 klo 15:36:09