Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Työhön paluu syövän hoitojen jälkeen

Minä olen ollut 4 kuukautta työkokeilussa omassa työpaikassani ennen varsinaista työhön paluuta. Palkan määrää en enää tarkkaan muista, mutta olisikohan se ollut määräaikaisen eläkkeen luokkaa!?

Omalla kohdallani kaikki järjestelyt sujuivat hyvin eläkevakuutusyhtiön kanssa (kyseessä oli VARMA) ja päätös tuli todella nopeasti. Työkokeilussa voi tehdä esim. lyhennettyä työaikaa, kokeilla aiemmasta poikkeavia työtehtäviä tms. Omalla kohdallani kaikki sujui hyvin ja olin todella tyytyväinen, että lähdin kokeiluun. Jos olisin tuossa vaiheessa huomannut, että en vielä jaksakaan terveyden vuoksi palata töihin, olisi määräaikasen eläkkeen jatkaminen ollut paljon helpompaa kuin siinä tapauksessa, että olisin palannut sairauslomalta normaalisti töihin ja sitten todennut että sairauslomaa pitääkin jatkaa.
mianna | 25.5.2009 klo 13:04:16