Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Tulevaisuus

Hei vaan!

Kiitos vastauksestasi, se jotenkin piristi, kun oli niin positiivisia uutisia joltain samaa kokeneelta!

Minulla on maksassa noin 5 pienempää etäpesäkettä ja yksi isompi. Niiden pitäisi muistaakseni jotenkin "yhdistyä" jotta leikkausta voitaisiin harkita. Tällä hetkellä saan noin 3 viikon välein tiputuksena Avastania ja siitä lähtee aina 14 vrk:n Xeloda kuuri. Tämä hoitomuoto on kevennetty, koska se isoin etäpesäke oli hieman pienentynyt pari kuukautta sitten.

Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta, ja en halua luovuttaa taistelua, koitan elää myös mahd. normaalia elämää.

Minulla on myös tukos siellä maksassa, johon pistän iltaisin verenohennuspistoksen. Se on tosi rasittavaa myös!

Olisi mukava kuulla lisää samankaltaisia kokemuksia, onko niitä ihmeitä oikeasti tapahtunut? Koska lääketiede ei pysty minua parantamaan, minun on pakko hakea se elämänvoima näistä ihmeistä.

Olen kuulolla!
Tiedonjano | 14.7.2013 klo 21:49:51