Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Keuhkosyöpä

Hei,
kirjauduin juuri uutena ihmisenä tänne sivuille, koska viikko sitten sain tietää aikuisen tyttäreni sairastuneen syöpään, eri syöpään kuin sinä.
Asia, jonka takia lähdin kirjoittamaan sinulle on, koska itse olen 45-vuotta pelannut tupakan kanssa, joten voin ainakin siinä mielessä samaistua sinun tunteisiin. Itse olen joutunut kuusi vuotta sitten eroamaan tuosta kyseisetä tupakasta, koska keuhkoni eivät enää kestäneet polttamista.Puolistoista vuotta sitten sain keuhkoveritulpan molempiin keuhkoihin. Tässä sitä mennään päivä kerralla.
Ja vielä se asia johon kirjoituksessani kiinnitin todella huomioni oli, että sanoit ettet uskalla pyytää lääkitystä ahdistukseen. Heitä "roskakoppaan" arkuus, nyt sinun on pidettävä puolesi ja ajateltava itseäsi, jotta saat tarvitsemasi lääkkeet, jotta sinun ei tarvitse olla peloissasi. Pyydä jotain toista lääkettä jota lääkäri katsoo, että se sopii tilanteeseesi. Voimia sinulle.
peppinanna | 7.4.2015 klo 17:46:23