Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Follikulaarinen lymfooma

Sain marraskuussa syöpädiagnoosin,syöpäni on varmentunut follikulaariseksi lymfoomaksi.
Syöpä ei onneksi ole levinnyt elimiin, eikä luuytimeen, vain imusolmukkeet ympäri kehoa ovat sairastuneet.
Ensimmäisen solunsalpaajahoidon saan nyt keskiviikkona, siis ylihuomenna.
Olen pystynyt ottamaan tiedon syövästä rauhallisesti vastaan, joskus ajattelen, liiankin rauhallisesti, romahdus tulee jossain vaiheessa melko varmasti.
Onko täällä ketään samaa syöpälajia sairastavaa.
Olisin todella kiinnostunut vaihtamaan kokemuksia, kyselemään, vastaamaan kykyni mukaan.
Nyt eritoten hoitojen ollessa juuri alkamassa, kaikki mahdolliset kokemukset kiinnostavat.
Hoidon sivuvaikutukset, hoidon kesto, lähteekö tukka kaikilta.
Yksinkertaisesti, kaikki follikulaariseen lymfoomaan liittyvä kiinnostaa. Vaikka olenkin rauhallinen, se ei tarkoita, ettenkö ollenkaan pelkäisi. Kyllä minä yöuneni olen menettänyt, ilmeisesti ajatus syövästäni on kuitenkin koko ajan tuolla pääkopassani, vaikka en sitä tietoisesti ajattelekaan.
Mikäli henkilöä löytyy, joka on läpikäynyt tai juuri saanut saman diagnoosin, olisin kiitollinen vastauksesta.
Spatz | 27.12.2010 klo 09:14:58