Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Erityisesti Pv-läisille, mutta kaikille muillekin

Heippa kaikille!

Mukavaa, että saadaan vähän vipinää palstalle. Minun PV on voinut hyvin. En ole tarvinnut venesektioitakaan muistaakseni tänä vuonna ollenkaan. Liikkumisvaikeuksia on ollut. Ne taas johtuvat ilmeisesti monista nivelrikoista. Minusta on tullut nyt päätoiminen oman kunnon hoitaja. On käytössä soutulaitetta, kuntopyörää ja kaikkea muuta mukavaa. Painoa pitäisi saada pois ja olen vähän jo saanutkin. Terveyskeskuskin lupasi ottaa minut oikein verkkoasiakkaaksi. Eli kirjoittelen heille netin kautta ja sairaanhoitaja sitten kuulema vastailee minulle kolmen päivän sisällä.

Valkoinen vehnäjauho ja valkoinen sokeri eivät nyt meille kulje kaupasta ollenkaan. On Spelt-jauhoa ja tummaa sokeria ja ulkona kasvaa Stevia-kasvi. Se pitäisi olla oikeaa makeutusainetta. Ja löytyy myös intiaanisokeri kaapistani. Se on hyvää marjojen päälle. No niin oppia ikä kaikki eiköhän tässä jo kohta puolin opita itseä hoitamaan kun on välillä niin sietämättömiä vihlomisia siellä sun täällä. Marjaisaa aikaa kaikille
tuomi | 3.8.2012 klo 18:02:36