Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Polysytemia Vera

Hei kaikki uudet ja vanhat PV:laiset!

Pitkästä aikaa tuli poikettua tälle palstalle. En ole Facebookin käyttäjä ja luulin, että kaikki ovat sinne menneet joten tämäkin on jäänyt paitsioon ainakin vuodeksi. Olen nyt paljon paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten. Silloin tuntui siltä, että noinkohan enää ensi joulua näkee!

Interferoni lopetettiin, kun olin koko ajan kuumeessa. Hydreaa menee nyt 5 kapselia viikossa ja veriarvot ovat melkolailla hyvällä tasolla. Nyt käyn 2-3 kuukauden välein kontrollissa. Luuydinnäytteet otettiin taas alkuvuodesta ja hyvä uutinen oli, että muutokset ovat lievimmällä tasolla eikä ole sittenkään vielä myelofibroosiin viittaavia löydöksiä, joita hematologi epäili saattavan löytyä kun olin niin huonossa hapessa. Todennäköisesti n. 18 kk kestänyt lievä kuumeilu johtui pernan poiston jälkitilasta ja on nyt lähes loppunut.


Olen jopa aloittanut kuntosalilla käynnin kun pitäisi saada sairastelun jälkeen lihaskuntoa paremmaksi. Tosin se ei ole aina hauskaa kun muutenkin välillä on kroppa kipeä tämän taudin takia.
Sairaslomallakaan en ole ollut koko tänä vuonna PV:n takia kuin 2 päivää, joten nyt meneen paremmin kuin aikoihin.

Tapaamiseen tulen mielelläni, jos sellainen vaan järjestyy.

Hyvää kesää (jos se edes tulee) ja tsemppiä kaikille!
ArtsiR | 26.6.2014 klo 17:36:26