Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Kevättä rinnassa

Hei kaikille!
Eipä ole taas tullut pitkään aikaan kirjoitettua, mutta välillä olen sivuilla käynyt. Eikä minulla nytkään sen kummempia uutisia ole. Samassa tilanteessa ollaan ainakin omien tuntojen mukaan. Venesektiot tehdään edelleen 5-6 kertaa vuodessa ja se on pitäyt pahimmat kutinat ja väsymysoireet pois. Lääkärillä olen käynyt toista vuotta sitten. Labra käynnit ja lääkärin soitto on riittänyt. Viimeksi, kolme viikkoa sitten, lääkäri kysyi koska viimeksi olen ollut vastaanotolla, taisi muuten olla sama jonka luona viimeksi olin.Varmisti vielä, että olen Primaspania ottanut. Täytyi taas tunnustaa että empä ole taitanut ottaa. Veri oli kuulemma sen verran paksua että pitäisi. Kysyin että mitä ennen on ollut, hetken hiljaisuuden jälkeen kuului että eipähän noi sen kummempia ole lähiaikoina ollut.Välillä turhauttaa kun aina on eri lääkäri "langan" päässä täysin erilaisin mielipitein kun viimeksi ollut lääkäri. No nyt tuli uusinta labra ennen seuraavaa venesektiota, joten ei voi kuin odottaa millainen mielipide seuraavalla lääkärillä on. Onneksi on tuota omaa tahtoa ja kyky tuoda se esiin.......Kaunista ja liikunnallista kevättä toivoo ikiliikkuja
ikiliikkuja... | 16.4.2013 klo 16:32:00