Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV-läiset

Heippa kaikille ja hyvää alkanutta vuotta!

Olen itsekin silloin tällöin vilkuillut palstalle ja huomannut, että hiljaista on. Nyt en ollut käynyt varmaan kuin viime vuonna viimeksi ja ilokseni huomasin tämän keskustelun.

Kaikennäköistä remppaa ja muutakin huolta on ollut, vaikka polysytemiasta minä olen ex-lääkärini mukaan jopa parantunutkin tällä hetkellä kokonaan!! Uskoo ken tahtoo, mutta hoito haluttiin siirtää erikoissairaanhoidosta pois ja tervehdyin kummasti. Ei siinä katsottu työterveydessä tai sairaalassa otettujen kokeiden tuloksia. Nyt hoitoni on todella epämääräistä polysytemian osalta. Muita vaivoja kyllä on kiitettävästi hoidettu, joten ehkä tuohonkin vielä paneudutaan ajan kanssa, jos asiantuntemusta löytyy.

Muuten tässä odottelen vain kevättä! Talvi tuli, mutta mielestäni se saisi jo loppuakin, vaikka ihania aurinkoisia päiviä on sen pimeyden jälkeen ollut.

Palaillaan taas. Kaikkea hyvää ja hyvää vointia teille!

t. Puna06
Puna06 | 31.1.2014 klo 15:49:27