Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Hoidot lopetettu

Hei!
Onko täällä ketään jolta olis hoidot lopetettu kunneivet pure.
Miten te saatte voimia!
Olen saanut kolmen vuoden aikana erilsia sytostaatteja yli 100 kertaa, viime keväänä cea-arvo laski 2.9, mutta nyt viime vuonna cea nousi koko ajan, viikko sitten oli 69 ja lääkärit sitä mieltä että hoitoja ei kannata jatkaa, mun veriarvot on kuitenkin olleet koko ajan hyvät, yhden kerran on jouduttu hodot siirtämään tromposyyttien laskettua alle 100. Mut siirrettiin oirepolin hoitoon.Olen suhtkoht hyväkuntoinen, väsyn vaan helposti. Aamuisin en saa itseäni käyntiin, meen helposti aamutoimien jälkeen sänkyyn takaisin, vaikka hyvin tiedän että pienikin ulkoiu piristäis. Kävin koko talven vesijuoksussa, nyt en ole lähtenyt, koska siellä on jokunen ihminen joka tietää sairaudestani ja en halua säälittelyä.
Olen yksinäinen ja eläkkeellä, tuttavat ja ystävät ovat kaikonneet tän kolmen vuoden aikana. kaipaisin juttuseuraa, tykkään korttipeleistä ja haluaisin vielä matkustella, mutta yksin en rohkene lähteä kun ei ole kielitaitoa ja pelkään että tuntisin vieraassa ympäristössä oloni vielä yksnäisemmäksi.
Onneksi mulla on tytär ja hänellä 11 ja 14v pojat,puhelinyhteys päivittäin, mutta toivoisin saada jutustella toisten "aikuisten" kaa
ihan kasvotusten. Tää yksinäisyys on pahempaa kuin sairaus
Tuli aika pitkä vuodatus.

Hyvää Vappua kaikille!
mimmu45 | 30.4.2013 klo 09:37:38