Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: kasvain silmässä

En ole kysynyt miksi niin pitkä odotusaika.Ehkä eivät ole katsoneet silmälääkärin tutkimuksen ja diagnoosin jälkeen kiireelliseksi.Toisaalta olen myös ihmetellyt miten kasvaimesta =pigmentoituneesta luomesta voidaan sanoa ilman tarkempia tutkimuksia, että hyvälaatuinen..Näkyykö se muka päällepäin?Jotenkin epäilen ja olen miettinyt, että voi se olla muutakin....Kyllä näitä aika-ajoin tulee mielessään vatvottua.Onneksi olen päivät töissä, niin siellä asiakkaiden keskuudessa ei ehdi paljoa ikäviä ajatella.Hyvä, että pääset maanantaina sinne helsinkiin, niin päättyy siltä osin odotus.Kunpa saisit positiivisia uutisia!Toivottavasti pystyt nauttimaan nuorimman lapsen kastajaisista ja saisit murheet pois mielestäsi.
Saatko muuten taksilapun helsingin reissua varten, jotta ei tarvitse maksaa kuin omavastuu? jos siis asut kauempana ettei kulkeminen ole ihan mutkatonta.Toivon että saisit levollisen mielen ja ahdistus väistyisi.
puutarhamansikka | 28.11.2012 klo 16:55:44