Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

PV, sydämen oireita...

hei kaikille PV kavereille!

Kirjoitan pitkästä aikaa tänne. Oma tautini diagnosoitiin 2011 elokuussa ja nyt on ollut välillä todella hyviä jaksoja etten paljon muista koko sairautta.
Nyt viime kuukausina on taas lisääntyneet oudot sydänoireet, ikäänkuin sydän "potkii" välillä...sitä on ihan päivittäin. Välillä en huomaa, jos puuhailen jotain mutta istuessa hiljaa ja levätessä varsinkin tuntuu. Tunne on myös ahdistava, ja säteilee keuhkoputkeen tai tuonne rintalastaan, olen miettinyt onko se sydämestä johtuvaa vai jotain muuta?
Kuitenkin sydän selvästi lyö lujemmin kuin ennen.
voisko olla sitten esim. hapenpuutetta veressä, ja sydän joutuu koville, minulle on tehty venesektio jo 3 krt tänä vuonna koska HKR pysyi 45:ssä. Seuraava labra parin viikon sisällä. Kunnostani huomaan, että HB varmaan pudonnut kun ei jaksa taas kuten ennen 2 viimeistä venesektiota.

Oudoksuttaa vain nämä rinta/sydänoireet, pitää kait ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin. Viime keväänä myös oli näitä ja silloin olin Holter seurannassa yhden vuorokauden, mutta mitään hälyttävää ei huomattu, joitain vaarattomia lisälyöntejä vain.
Olisin kiinnostunut kuulemaan, onko jollain muulla sydänoireilua...
Ja mukavaa huhtikuuta, kyllä se kesä vielä saapuu hiljalleen!
Bloody Mary | 10.4.2013 klo 22:41:11
  • PV, sydämen oireita...Bloody Mary
    10.4.2013 klo 22:41