Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Heippa PV-porukat!

Moikka!
Kyllä on monenlaiset hoidot. Kyllä me kestetään, aikansa

Mullakin on kaksi lääkäriä, oma lääkäri ja erikoislääkäri. Vois olla vaikka vielä joku muuki, vaikka työterveyslääkäri? Paljonko se auttaa, vaikka niitä olis kuinka monta, jos asia ei hoidu.

Kyllä vähän nauratti tuo kysymys, onko ollut stressiä? Onhan sulla ollut varmasti. Mulla ei niinkään, olen eläkkeellä, se muuttaa asian kokonaan.
Olen oppinut tyytymään oleviin oloihin, toisaalta on paljon hyviäkin aikoja. Niistä ei kannata luopua, olivatpa ne mitä tahansa.
Kävin juuri kotikaupungissani yo-juhlissa (50-vuotta sitten, 1963), sain ihailla kaunista syntymä- koulukaupunkiani, kaunista , kaunista.

Kaksi venesektiota kuukauden välein ennen lääkärin kesälomia, viimeksi toukokuussa. Mitä ne lääkärin lupaamat tulevat vuodet tuovatkaan tullessaan? Vähän väsyttää... lastenlasten hoitoa tiedossa vaikka kuinka paljon, jaksanko?
Onko miehillä sama juttu?

Kuitenkin on mökillä kesä, puolisolla hankala sydänjuttu....joskus tuntuu, että olis parempi asua eri maassa, vaikka Kreikassa(?).

Hyviä lomia työssäkäyville... ja muillekin
elämässä mukana | 7.6.2013 klo 21:48:01