Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Injektioportti

Heippa!

Kiitos vastauksesta, samasta asiasta on kyse. Mulle varattiin uusi huuhteluaika 24.9, siis kuuden viikon päähän, että näin on näköjään erilaiset käytännöt. Mua jäi kyllä mietityttään viimekertainen huuhtelu kun hoitaja epäili portin menneen tukkoon eikä eka kerralla onnistunut eikä tuntunut toisellakaan kerralla olevan varma että meni oikein, kyseli minulta tunsinko neulan menevän oikeaan paikkaan, siihen en pystynyt varmaa vastausta antamaan.

Eilen käydessäni katsomassa uutta puhelinta, niinkun myyjä antoi käteeni puhelimen niin varashälytin meni päälle, portissahan on niin vähän metallia ettei sen pitäis laukaista hälytstä, ei lentokentilläkään ole laukaissut, mulla on kyllä aina hätätilanteita varten potilastietokortti lompakossani.

Eilen olin myös hammaslääkärissä, ei yhtään reikää, vain hammaskiven poisto, joten mulla on nyt "lomaa" neljäviikkoa, että suunnittelen tekeväni matkan jonnekin, nyt lähden ajamaan nurmikon vaunulleni kun luvattu aurinkoista päivää.

Hyvät voinnit kaikille!
mimmu45 | 24.8.2012 klo 09:44:16